Konzervativní léčba padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Konzervativní léčba padání vlasů »

Bolest prsa

Autor Bolest prsa
Rosta
Ahoj..,měl někdo po finasteridu bolest na místě žeber poboku prsa z vnější strany? olí mne to tam jako bych se do něčeho praštil ,prso mám zvětšené po finasteridu a ted jsem jej před týdnem vysadil a už to brát nebudu.zajímalo by mne jestli ta bolest ustoupí.
asdfg
Mas nejaku fotku, ak ano posli do spravy pls
Rosta
Nemám
Hana77
To nezní vůbec dobře Můžu se zeptat jak to nakonec dopadlo? Je dost možné, že v tom léku jsou obsaženy nějaké hormony, protože kromě padání vlasů dokáže léčit i nějaké problémy s prostatou. Já s tímto lékem zatím nemám zkušenost, tak s tímto ani jako žena neporadím. Ale s čím mám zkušenost jsou problémy s prsy. A ty byly tedy u mě způsobeny také hormonální nerovnováhou. A kvůli extrémně rychlému růstu a bolestem zad jsem musela podstoupit tento zákrok. No ulevilo se mi. Myslím, že pokud si tam člověk zavolá, tak poradí i mužům.
Konzervativní léčba padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Konzervativní léčba padání vlasů »

Bolest prsa

Váš příspěvek:
  :-) ;) ;) ;) :-( ...    Tučně Kurzívou Podtrženě    Odkaz na www stránku Link na YouTube video  

Přejít na forum: 

Provozovatel: Ing. Lukáš Vodička, Libická 6, 130 00 Praha 3, IČO: 865 81 716

Pohání online community software miniBB™ © 2001-2021  |  Optimalizace pro vyhledávače od SiteLab © 2003-2021