Konzervativní léčba padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Konzervativní léčba padání vlasů »

Otoky po minoxidilu

Autor Otoky po minoxidilu
Rosta
Ahoj,,chci se zeptat,nesleduje někdo na tváři otoky po minoxidilu? Asi takto...v unoru jsem byl na plastice spodních výček,hojení ok ale 2 měsice pozoruju že se mi dělají pod spodníma řasama hrozně nateklé polštářky.Tak jsem vydadil na dva dny minoxidil a už to začíná být znatelně lepší...ale štve mně to,vysadit minox nechci .
asdfg
Ano je to dost casty vedlajsi ucinok

To je dovod preco som vysadil minox + urychluje starnutie
Rosta
Raději budeš plešatej jo?
asdfg
Existuju ine rastove stimulanty, minoxidil nieje jediny rastovy stimulant
Rosta
Tak porad...
tomoni
asdfg
To je dovod preco som vysadil minox + urychluje starnutie

uz si ho vysadil ?
- sranda je ze vela ludi minox pouziva na rast brady, fuzov takze ho aplikuje na tvar, nie je to este nebezpecnejsie ako ho aplikovat na hlavu ?
Rosta
Ty otoky to asi bude pravda ale stárnuti??? kokotina
Konzervativní léčba padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Konzervativní léčba padání vlasů »

Otoky po minoxidilu

Váš příspěvek:
  :-) ;) ;) ;) :-( ...    Tučně Kurzívou Podtrženě    Odkaz na www stránku Link na YouTube video  

Přejít na forum: 

Provozovatel: Ing. Lukáš Vodička, Libická 6, 130 00 Praha 3, IČO: 865 81 716

Pohání bulletin board script miniBB™ © 2001-2019  |  Optimalizace pro vyhledávače od SiteLab © 2003-2019