Padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Padání vlasů »

Padání

Autor Padání
brnoman
Ahoj je mi 20let, před 23 dny jsem si zkrátil účes s tím, že před tím jsem si ho extrémně lakoval, každý den myl hlavu a padaly mě vlasya svědila pokožka, bohužel teď 20 dní po tom, co nepoužívám žádný přípravek a vlasy, umývám si hlavu cca po 4-5dnech, mám vlasy volné se to nezlepšilo a vlasy padají ještě víc se mi zdá, myslíte, že je to možné tím, že se ta pokožka hlavy ''obnovuje'' a pak to bude ok? Bohužel mě i dost svědí hlava i po těch 23dnech co nepoužívám na vlasy nic, jak kdy.. na temeni mám řídké vlasy a už i prosvítá pokožka bohužel, tak pevně věřím, že svědění přestane, vlasy zesílí a hodí se mi to do pořádku (zkouším tabletky pasulin cca též 23 dní zpět jsem začal brát)
tom305
Ahoj, myslím že ve tvým případě by bylo nejlepší řešení dojít si za dermatologem, jestli tě pokožka hlavy pořád takhle svědí, takhle na dálku ti s tím opravdu asi nikdo neporadí co by to mohlo konkrétně být.
Může to mít mnoho příčin, např. to může být třeba seboroická dermatitida (na kterou by ti pak třeba dermatolog předepsal různé speciální míchané šampony) nebo něco jiného, takhle na dálku ti to opravdu ale nikdo přesně neřekne. Sehnal bych si na tvým místě třeba podle recenzí nějakého dobrého dermatologa, ke kterému bych zašel a nenechal se odbýt.
Ty tablety Pasulin jsou možná trochu k něčemu na samotný vlasy, ale na samotnou pokožku jestli ji máš od něčeho pořád podrážděnou/svědivou ti opravdu jen tak nepomůžou...
Padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Padání vlasů »

Padání

Váš příspěvek:
  :-) ;) ;) ;) :-( ...    Tučně Kurzívou Podtrženě    Odkaz na www stránku Link na YouTube video  

Přejít na forum: 

Provozovatel: Ing. Lukáš Vodička, Libická 6, 130 00 Praha 3, IČO: 865 81 716

Pohání bulletin board software miniBB™ © 2001-2020  |  Optimalizace pro vyhledávače od SiteLab © 2003-2020