Padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Padání vlasů »

Problemy po aplikaci Minoxu...

Autor Problemy po aplikaci Minoxu...
daspy
Cau hosi.. mam takovou otazku spis na zkusenejsi... Cca rok beru Minoxidil (Kirkland) jednou denne vecer pred spanim.. muj problem je ten, ze zaprve mi dela lupy (coz neni tak velky problem ) ale hlavne za druhe jak vysusuje, tak mi na hlave dela jakoby cervene pupinky (vypada to jako jebak) na kterych se udela stroupek ... no chtel jsem se zeptat zda tohle delaji vsechny Minoxi, nebo kdyz bych koupil penu Rogaine nebylo by to lepsi v tomto smeru ? Ma s tim nekdo zkusenosti ?
Thomas12
Tak pěna je rozhodně lepší z toho důvodu, že rychle zaschne a je hlavně pro ty, kteří mají dlouhé vlasy, snadněji se totiž aplikuje. Jinak s tou pěnou by to mělo být lepší, ale zase jestli ti to stojí za tu dvojnásobnou cenu. A doporučuju aplikovat 2x denně, tj. co 12hodin, ať už pěnu nebo vodu.
aloe
Ahojte, pokud někdo víte nebo vás napadá jak řešit, budu fakt vděčnej. 3 týdny aplikuju každy ráno minox a večer Kerastase (Stemoxydine) a asi jsem si pěkně posral psychiku. Už asi po týdnu jsem se cítil malátnej a nálada šla strašně dole, což jsem trochu i přisuzoval stresu v práci, ale po včerejšku jsem s psychikou úplně v pr… a vše jsem vysadil. Vím, že jsou nějaké side effects a nevím, jestli to může být způsobeno zmíněnými přípravky nebo jsem se spíš regulérně psychicky složil. Doktora samozřejmě navštívím, ale co vůbec nevím, jak a co se bude dít s vlasy, pokud teď po třech týdnech vše vysadím. Máte někdo podobny zkušenosti? A jestli ano, za jak dlouho jste se dostali do normálu? Popř., pokud to bude spíš jen záležitost psychiky, tak nevíte, co se stane, když zase začnu třeba za cca týden znovu aplikovat? Děkuju moc, nejsem hypochondr a většinou jsem strašně pozitivní člověk, ale v tomhle případě se snažím zeptat úplně všude…
peterb85
Neviem co su tie dva veci..ale minox nema na psychiku ziadny vplyv. Jeho vplyv na vlasy je minimalny. Podla studii nejaky je ale v celkovom meradle nic extra. Nikomu z neho bujna hriva este nenarastla.Tak sa bat vysadenia nemusis.
Padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Padání vlasů »

Problemy po aplikaci Minoxu...

Váš příspěvek:
  :-) ;) ;) ;) :-( ...    Tučně Kurzívou Podtrženě    Odkaz na www stránku Link na YouTube video  

Přejít na forum: 

Pohání free forum software miniBB™ © 2001-2018  |  Optimalizace pro vyhledávače od SiteLab © 2003-2018