Může finasterid způsobit zánět močových cest? - Diskuze Více vlasů.cz

Padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Padání vlasů »

Může finasterid způsobit zánět močových cest?

Autor Může finasterid způsobit zánět močových cest?
Kontra12
Ahoj, myslíte, že by mohl finasterid za vznik zánět močových cest? Poslední měsíc jsem na to strašně háklivej, stačí mi hodinku zadržovat moč nebo prochladnout a zánět močáku je na světě. Podle všech článků jsem četl, že by finasterid měl spíš pomoct.. Nevím..
S prostatou jsem měl problém i před finasteridem, to že jsem měl potřebu chodit častěji na záchod. Prvních pár měsíců na finasteridu tento problém i vyřešil, ale teď mi vypukly symptomy, jako má zánět močových cest, teda až na tu krev v moči, tu nemám. Jinak si i trochu myslim, že by to mohlo být i z toho, že jsem 1 měsíc zpátky chodil běhat když byla venku 0. Ale to by se neozvalo po nějaké době ale spíš hned, né? Ale hlavně ten močák je fakt náchylnej a furt se to vrací..
tom305
Co vím tak zánět močových cest způsobuje buď bakterie (léčí se pak antibiotiky) nebo prochladnutí, nemám tušení jak by tohle mohl finasteride ovlivnit nebo zavinit a ani jsem to snad nikde ještě neslyšel, že by mohl způsobovat zánět, přijde mi to osobně celkem jako nesmysl ale nevím, doktor nejsem. Byl jsi s tím někde u doktora, jestli ti na to nasadil antibiotika nebo něco jiného? Možná jsi to jednoduše jen zkrátka pořádně nedoléčil a vrací se ti to
Kontra12
Hele, Tome, i já si myslím, že to bude nesmysl. Fakt jsem hledal jak jsem hledal, nic moc jsem nenašel, že by toto fin dokázal, spíš naopak, finasterid je na prostatu velice prospěšný. Tudíž i na zánět. Ale tuším, že nějaký rok dozadu, jsem tady na fóru četl, že někomu tady ze Saw Pallmeta vypukly záněty močových cest, že prej veškeré 5ar blokátory včetně finu na něho měli tento efekt a proto to musel přestat brát . Kdybych mohl na fóru hledat pomocí klíčových slov, tak bych mohl přesně říct, kde jsem to četl. Ale jak říkáš, je dost pravděpodobné že jsem to nedoléčil, prochladnul jsem a je to zpátky, ono se to totiž rádo vrací, když už si to jednou měl. A jinak antibiotika jsem nezvazoval, není to tak akutní, tak zkouším jak se s tím tělo popere samo. Ono to je každým dnem lepší, jen prostě nesmím prochladnout a chodit častěji na malou.
tom305
Kontra12
Saw pallmeto je na jednu stranu něco asi trochu jiného, jak jsem zmiňoval, je spíš pravděpodobný že jsi to jen nedoléčil, já jednou před dlouhou dobou zánět močových cest měl, dostal jsem na to antibiotika asi na 10 dní, ale po 4 nebo 5 dnech mě to přešlo, tak jsem to chtěl přestat brát ale doktorka razantně zdůrazňovala, že i kdyby se mi hned ulevilo, že to musím v každým případě dobrat celý, jinak se mi to nedoléčí úplně a bude se mi to vracet. Jestli s tím máš problémy a vrací se ti to, zašel bych k doktorovi ať ti to úplně doléčí třeba těmi antibiotiky nebo něčím.
Kontra12
Aha, díky. Zkusím teda skočit k lékaři. I když jak píšeš, po 4 dnech je to fakt zase v klidu.. Ale tak, nechci aby se mi to furt vracelo, takže skočím k lékaři.
Kontra12
Ahoj , tome, vysadil si finasterid kdyz si bral antibiotika ?
tom305
Kontra12
To už je několik roků, co jsem antibiotika naposledy měl a v tý době jsem právě žádný fin vůbec nebral, takže na tohle ti neodpovím. Lékař ti antibiotika předepsal na ty problémy co jsi popisoval výše s tím zánětem močových cest?
Kontra12
Joo, prej byl jsem na vyšetření moči a dal mi antibiotika na zanet mocoveho měchýře. Ale co jsem cetl, tak muzu klidne brat finasterid dal. Finasterid je totiz lek, ktery se dobre snasi s ostatními leky.
Maty24
Kontra12
No ale už finasterid je docela záhul pro žaludek a celé trávicí ústrojí. A ještě s ATB? to už asi bude dělat neplechu. Mě třeba po penesteru začala zlobit slinivka a žaludeční vřed. Zánět dvanáctníku? ale záleží asi i jak se člověk stravuje a jak ten fin užívá.
Kontra12
Jenze uzvivam minimalni mnozstvi nez se ma normalne uzivat. Jinak zanet fin muze teoreticky zpusobit, vzhledem k tomu, ze fin muze delat retenci moci, a retence moci zanety.
Maty24
Kontra12
Na té dávce až tak nezáleží. Taky jsem bral 1/4 penesteru a měl jsem vedlejší účinky.
Kontra12
Po jaké době si měl vedlejší učinky ? Protože mně se zda, že ty si byl na finu celkem dlouho.
Padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Padání vlasů »

Může finasterid způsobit zánět močových cest?

Váš příspěvek:
  :-) ;) ;) ;) :-( ...    Tučně Kurzívou Podtrženě    Odkaz na www stránku Link na YouTube video  

Přejít na forum: 

Provozovatel: Ing. Lukáą Vodička, Libická 6, 130 00 Praha 3, IČO: 865 81 716

Pohání simple bulletin board miniBB™ © 2001-2022  |  Optimalizace pro vyhledávače od SiteLab © 2003-2022